قــــطر النـــدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قــــطر النـــدى

لليعبر كل فرد عن شخصه وذاته في مجتمعنا....

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!!

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دعاء

دعاء

لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!!   لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 10:58 am

من الطبيعي ان اغلب الموجيدين في هذا المنتدى لا يعرفون بعضهم بشكل جيد ,ومن اجل ان نكون اعضاء متقاربين يجب ان نذكر بعض الامور التي تستطيع ان تعطي فكره عن صاحبها !!! .
لذللك اتمنى من كل عضو ان يذكر نبذه ولو بسيطه عن نفسه ولكن بالطبع لمن يحب وشكرا ......
دعاء

دعاء

مُساهمةموضوع: لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!!   لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 11:06 am

انا راح ابدا ... انا دعاء بنت بسيطه وبحب البساطه انهيت التعليم الثانوي " ونجحت لا تخافوا " cheers من هواياتي كتابة الشعر , القراءه والسباحه..... بحب الحياة لدرجه لا توصف وعشان هيك دايما بكون مبتسمه ومتفائله وشعاري بالحياة " اضحك للدنيا بتضحلك " .....
والامل يرافقني دائما بالنجاح والفشل لان الامل سر السعاده والنجاح وبتمنى يكون عند الجميع .... وحلمي بالحياة بسيط وفريد " تحرير ارضنا الغاليه فلسطين "........
wagdy

wagdy

ذكر عدد الرسائل : 205
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!!   لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 11:36 am

وانا بقه وجدى محمد مصرى وانا فى العام الراسى النهائى فى الثانويه العامه وانا بحب النت واكومبيوتر والقراءه ولذلك انا مجنون بالقصص البولسيه والرومانسيه والخيال العلمى
انا بحب الحياه بس ساعات انا بكره نفسى وبكره الحياه وكده يعنى بس فى معظم الاوقات انا وجدى البحبوح الى بيحب الضحك بس ياعه اما بقفل اصحابى معدوش بيحاولو يخلونى افك لانى لما بغضب محدش يعرف يخلينى افك ودى نبذه عن حياااااااااااااااااااااه
wagdy woody
http://www.zidaneg.com
لولا
Admin
لولا

انثى عدد الرسائل : 114

مُساهمةموضوع: رد: لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!!   لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 11:49 am

بجد يا دعاء موضوع بجنن وانا رح احكي شوي عن حالي

انا اسمي ليلى خالد من الرملة وبالصف العاشر(اولى ثانوي)
تخصص برمجة حاسوب وبيولوجيا دخلت حاسوب لانني كتير بحبو وهيك وادعووووولي انجح لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!! 931680

احنا بالبيت 5= 3 بنات +وولدين lol!

وووووووووووووووووو بالنسبة لهواياتي انا بحب كرة اليد وكرة السلة وبعشق الخيل وركوبه وبعشق متابعة كرة القدم

ممممممم حابين تعرفوا ليش اتسميت ليلى flower

اولا ابويا هو اللي سماني نسبة للوطنية الفلسطينية "ليلى خالد"
لانها كانت مثلوا الاعلى من جميع النواحي
وكان حاطط امل اكون زيها وهاد هدفي بالحياة
وبتمنى احققوا
ووووووووووووووووووووووووووووبس
اسفة للاطالة

(وتم النقل لقسم الترحيب والتهاني)
https://ktr-alnda.1talk.net
ابو قطيفان

ابو قطيفان

انثى عدد الرسائل : 24
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : رايقه كتيرررررررررررر

مُساهمةموضوع: حياتي   لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!! I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 7:28 am

بجد ان الموضوع روعه يا دعاء طبعا انتي عارفني بس غيرك لاء
انا وعد في صف العاشر بالمدرسه الثانويه الشامله اللد-الرمله انا من االرمله ومتخصصه اصعب تخصص هندسه حاسوب وكمبيوتر ......طبعا لاني عبقريه........ههههههههههه...
بالمواضيع الانشاء عربي وشعر بطلع كل الفييي وكل وحي الكتا\به وانا فخوره انو عندي بنات صف بحننوا ..اميره..ليلى....دعاء ..........حسن...رنين........منار وانا اسفه اذا انسيت حدا
وشكراااااااااااااااااااااااااااا
سمسم باشا

ذكر عدد الرسائل : 34
العمل/الترفيه : الكوره / الانترنت
المزاج : فايق اوى ومحشش اوى

مُساهمةموضوع: رد: لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!!   لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 28, 2008 11:57 am

بسم الله
انا محمد يحيى من القاهره لكن حاليا ف الامارات ف الصف الثالث الثانوى ادعولىىىى ربنا معايا عندى اخ اسمه احمد ودا طبعا حبيبى جدا لاننا 2 بس مالناش غير بعض بحب باابا وامى طبعا زى الناس ههههههههه
بحب الكوره والانترنت جدا وبموتف الامبراطور الكروى كريستيانو رونالدو والمايسترو ابو تركيه
ممم مش عاوز اطول عليكو بحب الخير والامل شعارى هوا الحياه حلوه للى يركبها هههههه للى يفهمها طبعا
يلا بئئا سلاموووز يا بشر وكلو الموز قبل ما تنامو

لكي نتعرف على بعضنا بشكل افضل اضغط هنا !!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صور مرعبة بكل الانواع"جن.اموات.ارواح.مجانين كمان..." الدار داركم فوتوا عادي "اضغط هنا" ههه